tisdag 15 november 2011

Först det sista

Bonjour

Det tar tid mellan mina inlägg, det ber jag om ursäkt för. Att jag bor i ett hus med begränsat antal internet dosor, och den senaste veckan i ett rum utan el, har bidragit en del till förseningen, men det är ingen ursäkt i och med att det var säkert tre månader innan jag kom hit som jag gjorde mitt sista inlägg. Wups.
Jag har sedan den 13 september levt tillsammans med elva landsmän i en liten stad i södra Frankrike vid namn Bagnols Sur-Cèze. Vi är de första eleverna som går på en skola med namnet "Ecole du mont cotton". Här lär vi oss franska och studerar konst.

Innan jag börjar kasta ur mig inlägg med bilder och verk skapade i Bagnols så vill jag göra ett sista inlägg med de sista tavlorna från vår avgångsutställning i maj 2011. Fyra teckningar/målningar av musiker jag tycker mycket om.


"Street Song"
Tusch
Till salu



"It's nation time"
Tusch
Till salu



"Wake up brothers"
Tusch
Såld



"Prince of peace"
Tusch
Såld



"For real"
Tusch
Såld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar